משלוח לכתובת המזמין/קונה או כל כתובת שתרשם בהזמנה ע"י המזמין/קונה,יגיע תוך 7 – 3 ימי עסקים (לא כולל יום האריזה),
באמצעות שליח או דואר שליחים, בהתאם לשיקול דעת השולח, ובכפוף לתנאים המפורטים להלן :
הימים שייחשבו ימי עסקים לעניין זה הינם – ימים א' – ה'. הזמנות שיתקבלו ביום עסקים כאמור, עד השעה 17:00 , יישלחו ע"י החברה למזמין/קונה רק ביום העסקים הבא אחריו.
שעות מסירת המשלוחים – 08:00 – 20:00 למעט ימי שישי ושבת, מומלץ לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלו.
הזמנת משלוחים לבתי חולים,לא כולל ביישובים רחוקים, כפי שיפורט להלן, תתאפשר אך ורק בימים א'-ד'. הזמנות שיתקבלו בימים הנ"ל עד השעה 13:00 יסופקו ביום למחרת.למען הסר ספק יובהר, כי הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 13:00 יסופקו תוך 48 שעות, למעט במידה וזמן האספקה בהתאם לאמור יצא ביום חמישי, במקרה זה ידחה זמן האספקה ליום ראשון או שני.
תנאי לקבלת המשלוח במועד הקבוע בסעיף 2 לעיל, הינו כי בעת ביצוע ההזמנה יזין מזמין המשלוח באופן מדויק את פרטי היולדת, טלפון תקין וזמין של מקבל המשלוח וטלפון נוסף תקין וזמין למקרה הצורך, שם בית החולים בו מאושפזת היולדת, כתובת בית החולים, מחלקה ומספר חדר.
יצויין, כי קונה/מזמין המשלוח נושא באחריות מלאה למסירת פרטים מדויקיםלחברהבעת ההזמנה, כפי שפורט לעיל, לרבות בדיקה וודאית מול היולדת בדבר זמני שהותה במחלקת יולדות טרם ביצוע ההזמנה. במידה ויהיו חסרים פרטים ייתכן עיכוב באספקת ההזמנה. במקרה זה, לחברהלא תהיה כל אחריות בגין עיכוב המשלוח ולמזמין/קונה לא תהיה ולא יוכל לטעון כל טענה ו/או תביעה כלפי החברהבעניין זה .
חשוב להדגיש, כי זמני אספקת המוצר במשלוח, כפי שפורטו בסעיפים 1-3 לעיל, לא כוללים יישובים רחוקים, לרבות אילת ,יישובי הערבה, אזור רמת הגולן יישובים המצויים מעבר לקו הירוק, בסיסים .צבאיים וכיוצ"ב. במקרים אלו זמני אספקת המוצר יהיו שונים וניתן יהיה להתעדכן בדבר זמן קבלת המשלוח באופן פרטני מול שירות הלקוחות הטלפוני.
איסוף עצמי :
איסוף עצמי יתאפשר למזמין/קונה המוצר, כשהוא מזדהה באמצעות תעודת זהות בלבד, ממחסן/סטודיו Litikברחוב האגוז 8 כפר סבא, 3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה ובכפוף לאיסוף המוצר המוזמן בשעות הפעילות.
יום עסקים ושעות הפעילות, משמעותם : ימים א' – ה' מהשעה 09:00 ועד השעה 19:30.
יובהר, כי שישי, שבת, ערבי חג וחג לא יחשבו ימי עסקים לעניין זה.
הזמנות באיסוף עצמי יחכו במשרדי החברה במשך 14 ימי עסקים בלבד. במקרה בו לא יאסוף המזמין/קונה את ההזמנה בתנאים המפורטים לעיל,תבוטל ההזמנה והמזמין/קונהיחוייב בדמי ביטול בסך 19.9 ₪.
החזרת מוצר לחברה:
ניתן להחזיר מוצר אך ורק אם התקבל בידי המזמין מוצר שונה מזה שהוזמן בהזמנה ובמידה ולא נעשה בו כל שימוש.
החזרת מוצרים תתבצע אך ורק באמצעות דואר רשום לשירות לקוחות של החברה בכתובת החברה: רחוב עין חי 34 כפר מל"ל
זאת עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר . כמו כן, על מנת ששירות לקוחות יידרש לבחינת המוצר שהוחזר, חובה לצרף , פרטי התקשרות לרבות טלפון בבית, טלפון נייד זמין, חשבונית מס ו/או פתק נחלפה מקורי .
מוצרים שלא ניתן להחזיר או לקבל עליהם החזר: מוצרים מתקלקלים או מתכלים כגון מוצרי מזון שעבר תאריך תפוגתם ועוד).
במידה והמוצר שהוחזר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי יתבצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה.
מדיניות שינוי (החלפה) או ביטול הזמנה:
ניתן לבטל הזמנה ולהחזירלחברה מוצר שנרכש תוך 30 יום מיום ההזמנה ובלבד ואריזתו המקורית טרם נפתחה, המוצר הוחזר עם חשבונית המס המקורית והוצגה לחברה תעודת זהות של מזמין המוצר.
למען הסר ספק יובהר, כי מוצרים אשר אריזתם נפתחה ו/או נעשה בהם שימוש כלשהוא, אינם נכללים/עומדים בתנאי מדיניות ההחלפות ו/או ההחזרות של החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לבטל הזמנה ו/או להחליף מוצר שהוזמן ו/או לא לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי ההחלפות ו/או ההחזרות של החברה.
במידה ועמד הקונה בתנאי מדיניות החברה לביטול הזמנה והחזרת מוצר, בהתאם לשיקול דעת החברה, השבת סכום המוצר תתבצע לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה (כך לדוגמא, תשלומים בכרטיסי אשראי יזוכו לכרטיס המקורי באמצעותו שולמה העסקה) עד 10 ימים מיום קבלת המוצר בחברה.
חשוב להבהיר, כי שינויים בהזמנה לבקשת הקונה תתאפשר אך ורק כל עוד טרם נארזה ההזמנה.במידה והזמנתך נארזה ויצאה להפצה לא תתאפשר כל שינוי/החלפה בהזמנה.
כל הזמנה שבוטלה ע"י הקונה, מכל סיבה שהיא, אף אם עמדה בתנאי מדיניות ביטול הזמנה,תחוייב בדמי ביטול בסך 19.9 שקלים.
בכל מקרה בו ההזמנה נשלחה לקונה אך טרם נמסרה – לא ניתן יהיה לשנות את ההזמנה אך ניתן יהיה לבטל את ההזמנה, בכפוף לקיום תנאי מדיניות החברה, האמורים לעיל. במקרה זה דמי הביטול הוא 5% משווי ההזמנה ובנוסף עד 60 שקלים דמי משלוח, בהתאם לסוג המשלוח ולשיקול דעת החברה, ובכל מקרה לא יותר מ- 100 שקלים יחדיו.
בכל מקרה של החלפה או ביטול הזמנה – דמי משלוח עבור החזרת מוצרו/או קבלת מוצר חליפי יהיה על חשבון הקונה.
-
מבלי לגרוע מכל האמור לעיל, מדיניות החזרות/החלפות הינן בנוסף לתקנות ביטול עסקה 2010 .
כל שאלה ניתן לשלוח לכתובת מייל החברה[email protected] בצירוף מספר הזמנה.